vrijdag 16 augustus 2013

Dit was het dan!

Foto 1 : gebaar
Bron: http://cards.boomerang.nl/kaarten/sveekelen/bye-bye/

 

Vrijdag 16 augustus 2013

Beste lezer(s) , dit was het dan! Mooie liedjes duren niet lang. Er is een tijd van komen en ook die van gaan natuurlijk.  Vandaag kan ik mijn blog afsluiten met een heel goed gevoel. Ik heb een periode meegemaakt van stress, veel energie en tranen. Af en toe eens goed vloeken kon wel deugd doen. Een studie combineren met een job is niet eenvoudig. En daarbij komt nog eens een huishouden bij kijken.

Maar laat ik nu ook positief zijn over deze opdracht. Ik heb vooral geleerd mezelf de discipline op te leggen om een blogbericht meteen af te werken en niet te laten liggen. Ook al was dit niet even gemakkelijk. De ene dag had ik energie over en kon ik zo wel enkele berichten posten , de andere dag sloeg dit dan weer tegen.

Ik kon ook wel op steun van mijn vriend rekenen. Hij hielp er me telkens terug bovenop, wanneer ik het niet meer zag zitten om aan de opdracht te beginnen. Als ik nu terugkijk , ik ben zo gelukkig dat ik het gehaald heb, des te groter de opluchting.

Met deze ervaringen sluit ik mijn medische blog af.

Vriendelijke groeten

Nathalie Govaerts
Studente MMA@Home (Medical Management Assistant)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten